~ Welkom ~

Hallo!

Wees hartelijk welkom op mijn blog!


Ik ben Lynn Florissoone, 20 jaar en studeer aan de Hogeschool West-Vlaanderen in Brugge. Hier volg ik de opleiding 'Bachelor in het onderwijs, Kleuteronderwijs'.

Voor het partim 'Visie op onderwijs en didactiek en nieuwe media' kregen we de opdracht om de visie van onze stageschool weer te geven. Deze visie ga ik ook vergelijken met de visie van het E.G.O. (= het Ervaringsgericht Onderwijs). Mijn eigen visie geef ik in deze blog ook weer.

Voel je vrij om eens rond te neuzen en veel plezier!

Groetjes,
Lynn Florissoone

1 opmerking:

  1. Hello,
    I found your blog while I was looking for information about ervaringsgericht education. I am happy to see that there are kindergarden teachers who take their job so serious and have their own vision. Congradulations and I wish you a lot of success.
    A mother.

    BeantwoordenVerwijderen